بعد وطن دوستی و جانفدا بودن شهید سلیمانی باید در آثار دیده شود

«حجت‌الاسلام قاسمیان» استاد دانشگاه و مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بر رفع انحصار از شخصیت شهید «سلیمانی» و معرفی بعد وطن دوستی این سرباز وطن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، خواستنی‌ترین خصیصه بارز سردار شهید «قاسم سلیمانی» مردمی بودن او بود. خصیصه‌ای که از یک مقام عالی‌رتبه نظامی کشور ، سرباز وطن می‌‎سازد و جانفدایی برای یک یک ملت.
همین خصیصه است که جلوه عینی‌اش را امروز بعد از گذشت سه سال و اندی از شهادت فرمانده سپاه قدس ایران، در آوردگاهی مثل نمایشگاه کتاب می‌بینیم، در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» و انبوه آدم‌هایی که با هر لباس و نگاه و اندیشه به واسطه نام بلندی که بر سر در غرفه نقش بسته با احترام وارد می‌شوند

«حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان» مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با مشاهده حضور همین چهره‌ها و تیپ‌های مختلف در غرفه اظهار داشت: حاج قاسم نه تنها به تیپ حزب‌‌الهی که منحصر به هیج جناح خاصی نیست و متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن و گوش به فرمان بودن شهید سلیمانی ممکن است برای نسل فعلی کفایت کند اما حاج قاسم برای معرفی به نسل آینده که او را ندیده و نشناخته‌اند، به گونه‌ای دیگر باید تعریف شود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: وطن‌دوستی و جانفدا بودن، نوع‌دوستی و رشادت شهید سلیمانی باید در آثار منتشر شده دیده شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس