توسل به شهدا منش حاج قاسم سلیمانی بود

رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در بسیاری مواقع «حاج قاسم» خود به شهدا متوسل می شد و حاجت هم می‌گرفت. رسیدگی به خانواده شهدا و دلجویی از آنها و جانبازان از جمله اقدامات مورد توجه و تاکید حاج قاسم بود.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پانا، عباس ارغوانی رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت روز شهدا که در روز 23 اسفند در محل سالن جلسات سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران خانواده شهدا گفت: مقام معظم رهبری می فرماید: «زنده نگهداشتن یاد خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و این بیان، مسئولیت مهمی را به ما می دهد. خدا توفیق دهد در مسیر شهدا باشیم.

این مقام مسئول گفت: از شهدا گفتن آسان نیست، نام و جایگاه شهید بسیار والاست. ذکر نام سیدالشهدای جبهه مقاومت که فارغ از تمام درجه ها و مقام و جایگاهی که داشت خود را سرباز ولایت می‌دانست نکته بسیار مهمی است.

ارغوانی با اشاره به اینکه «شهید سلیمانی» امروز بسیار قوی تر، موثرتر و متنفذتر از سردار قاسم سلیمانی است اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی او را قویتر کرد و به جهانیان شناساند که چه شخصیت بزرگی است. او امروز یک چهره جهانی است و شهادت سردار آوازه او را تا آمریکای لاتین هم پیش برد و خدمات او به دنیای اسلام و جهان مشخص شد و چه بسا در آنجا هم بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: دیده شده در بسیاری مواقع «حاج قاسم» خود به شهدا متوسل می شد و حاجت هم می‌گرفت. رسیدگی به خانواده شهدا و دلجویی از آنها و جانبازان از جمله اقدامات مورد توجه و تاکید حاج قاسم بود.

رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان خاطراتی از رشادت و اخلاص رزمندگان و شهیدان در دفاع مقدس گفت: خیل عظیم شهدا از سراسر کشور نشان می دهد که مردم همه جای ایران برای اسلام و وطن خود را به جبهه ها رساندند و مقابل دشمن ایستادند. عراقی ها که مدعی بودند یک هفته ای فاتح تهران میشوند به همت غیورمردان و مرزنشینان و عزیزان و رزمندگان تمام معادلاتشان بهم خورد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس