حاج قاسم سلیمانی شهید راه قدس است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نباید این حقیقت را که اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله نیز به آن اشاره کرده‌اند فراموش کرد که حاج قاسم سلیمانی شهید راه قدس است و امروز بسیاری معتقدند مکتب و سلوک او ماجرای عظیم طوفان الاقصی را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از فارس، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت و گو به تحلیل زوایای عملیات طوفان الاقصی و نقش آن در آینده فلسطین پرداخت و اظهار کرد: طی سال‌های اخیر موفقیت‌های جبهه مقاومت در گستره جغرافیا منطقه، امید را در دل مجاهدان فلسطینی زنده کرد تا آن‌ها بیش از گذشته در مسیر آزادسازی قدس شریف گام بردارند.

وی افزود: مسئله‌ ای دیگری که می‌تواند کامل‌ترین تحلیل را در مورد عملیات اخیر مجاهدان فلسطینی ارائه دهد، تعبیر مقام معظم رهبری است که فرمودند «حاج قاسم سلیمانی دست مجاهدان فلسطینی را پر کرد». از طرفی نباید این حقیقت را که اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله نیز به آن اشاره کرده‌اند فراموش کرد که حاج قاسم سلیمانی شهید راه قدس است و امروز بسیاری معتقدند مکتب و سلوک او ماجرای عظیم طوفان الاقصی را رقم زد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: جنس کار حاج قاسم، سوق دادن افراد به سمت برخورداری از یک نگاه بلند و امید به میدان جهاد بود و در جبهه مقاومت این امید با تمام وجود اتفاق افتاده و امروز خط اول آن را در باریکه غزه مشاهده می‌کنیم.

سردار رفیعی آتانی با تاکید بر اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی مدت هاست به یک بی خردی رسیده است، عنوان کرد: اسرائیلی‌ها در تبلیغ توانمندی‌های خود چند مورد را خیلی برجسته می‌کنند که یکی از آنها را سامانه گنبد آهنین بود و اعلام می‌کردند هیچ چیز قدرت عبور از سامانه را ندارد، اما در تحولات اخیر همه دیدند «مقاومت» سلاح دشمن را بی ارزش کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل چندی پیش برای آزاد کردن پیکر کشته شده یکی از سربازان خود حاضر بود ۴۰۰ اسیر فلسطینی را آزاد کند، گفت: آسیبی که عملیات طوفان الاقصی به صهیونیست‌ها وارد کرده تا مدت‌ها گریبان این رژیم را خواهد گرفت. امروز سران این رژیم غاصب نمی دانند در خصوص تعداد بالای اسرای خود در جنگ اخیر باید چه پاسخی به افکار عمومی بدهند.

وی با بیان اینکه هدف امام(ره) شکل گیری و تقویت وحدت دنیای اسلام در موضوع آزادسازی قدس بود، افزود: بعد از عملیات طوفان الاقصی، همه‌ دنیای اسلام با اتحاد و جدیت بیشتری مسائل مظلومان فلسطین را دنبال می‌کنند و رهایی قدس از شر صهیونیست‌ها را قدرتمند‌تر از گذشته فریاد می‌زنند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس