حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک جهادگر واقعی است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع مبلغان اعزامی محرم دفتر تبلیغات اسلامی گفت :سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک جهادگر واقعی در تقویت امید و ایمان افراد جامه موثر است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در دومین جلسه از سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم اظهار داشت: داشتن روحیه جهاد و ایجاد فعالیت‌های جهادی نقش به سزایی در تقویت امید و ایمان افراد جامعه داشته و شاید بتوان گفت یگانه راهکار برای این موضوع می‌باشد. طبق اندیشه قرآنی افرادی باید ناامید باشند که راه‌های پیشرفت بر روی آنان بسته باشد اما برای اهل ایمان و کسانی که جهاد می‌کنند «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ» قطعا مسیر پیشرفت باز بوده و همواره امیدوار خواهند بود.

وی در ادامه به بیان تعریف واژه «جهاد» پرداخت و تصریح کرد: جهاد به معنای تلاش فراوان، همه جانبه و فی سبیل الله در مقابل حملات دشمن می‌باشد و انسان‌هایی که جهاد بدین معنا را داشته باشند هم ایمان و امید خودشان رو به افزایش خواهد بود و هم می‌توانند در تقویت امید و ایمان افراد جامه موثر باشند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک جهادگر واقعی می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب تا زمان فعلی، هفت تقابل و جنگ کلان را با استکبار جهانی داشته است که در تمامی موارد هفت‌گانه با تکیه و توکل بر قدرت لایزال الهی و تلاش جهادگران انقلابی توانسته است پیروز میدان‌های مختلف باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله دومین اقدام دشمن در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بود اما ایران در مقابل تمامی قدرت‌های جهانی ایستاد و از سیطره و کیان خود با جهاد عموم افراد جامعه از نوجوان گرفته تا افراد سالمند دفاع کرد و پیروز شد و این پیروزی را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس