همزمان با هشتمین روز فعالیت نمایشگاه کتاب تهران صورت گرفت:

حضور رئیس بنیاد مکتب حاج قاسم در نمایشگاه کتاب تهران

«زینب سلیمانی» در بازدید چند ساعته از نمایشگاه سی و پنجم کتاب تهران، ساعاتی را در غرفه انتشارات حضور یافت و توضیحات کاملی پیرامون اهم فعالیت‌های بنیاد بیان داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، هشتمین روز فعالیت غرفه «مکتب حاج قاسم» با حضور صبحگاهی «حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس دستگاه قضا در نخستین دقایق آغاز به کار نمایشگاه سی و پنجم همراه بود.

وی در این دیدار از شهید سلیمانی به عنوان شخصیت تربیت یافته در مکتب امام و رهبری و در سایه آموزه‌های قرآنی نام برد که از او بسیار گفته و نوشته‌اند اما هنوز جای کار بسیار دارد.

تکریم شخصیت معنوی حاج قاسم و ایمان همراه با ولایت‌مداری محض او که می‌تواند چراغ راه هر آن کسی باشد که طالب رسیدن به قله معرفت و انسانیت است، عباراتی بود که «آیت‌الله محمدباقر تحریری» استاد اخلاق و تولیت مدرسه علمیه «مروی» هنگام بازدید از آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب در توصیف شهید سلیمانی به کار برد.

در روزی که «حجت‌الاسلام محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای عرض خداقوت به غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم آمده بود و «حسین یکتا» با عباراتی که فقط از زبان یک راوی جنگ و شهادت بر‌ می‌آید، از مکتب حاج قاسم به عنوان ترکیبی مقدس از «مداد العلماء» و «الدماءالشهداء» تفسیر کند، انتشارات مهمان ویژه‌ای داشت: «زینب سلیمانی» فرزند شهید سلیمانی و رئیس بنیاد مکتب حاج قاسم.

وی در دیدار چند ساعته از نمایشگاه سی و پنجم کتاب تهران، ساعاتی را در غرفه انتشارات حضور یافت و ضمن پاسخ به ابراز احساسات بازدیدکنندگان از نمایشگاه، توضیحات کاملی نیز پیرامون اهم فعالیت‌های بنیاد طی سال‌های فعالیتش بیان داشت.

همزمان با حضور ریاست بنیاد، شاهد حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی نیز در غرفه انتشارات مکتب حاج‌قاسم بودیم؛ از مسئول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، «حنیف طاهری» ذاکر اهل‌بیت (ع) و … چهره‌هایی بودند که بازدید از نمایشگاه کتاب تهران را با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم آغاز کردند.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ عصر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس