خون حاج قاسم در رگ‌های دانش‌آموزان به جوش آمده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: جهان بداند خون حاج قاسم در رگ‌های دانش آموزان به جوش آمده است و امروز ما در ایران ۱۶ و نیم میلیون دانش آموز داریم که هرکدام قاسم سلیمانی هستند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری فارس، رضا مراد صحرایی در اجتماع پرشور ۱۲هزار نفری دانش آموزان شیراز در یادواره شهدای دانش آموز که پیش کنگره یادواره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در حرم شاه چراغ علیه السلام بود اظهار کرد: دولت اسلامی در تراز مورد انتظار حضرت صاحب الزمان به دست شما جوانان تشکیل خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: جمهوری اسلامی نسلی را پرورش داده است که نه تنها ظالم نیست بلکه مظلوم هم نیست و یار مظلومان و آزادی خواهان در سراسر جهان است.

صحرایی تصریح کرد: جهان بداند خون حاج قاسم در رگ‌های دانش آموزان به جوش آمده است و امروز ما در ایران ۱۶ و نیم میلیون دانش آموز داریم که هرکدام قاسم سلیمانی هستند.

وی اضافه کرد: پیام ما به بایدن که سال قبل گفته بود می خواهیم ایران را آزاد کنیم این است که بیا و ببین ایران آزاد است و می خواهد جهان را از شر شیطان بزرگ آمریکا، آزاد کند.

عضو کابینه دولت سیزدهم اذعان کرد: این نظام اسلامی است که به دانش آموزان می‌آموزد که ظالم نباشد و یار مظلومان باشند ما نسلی را تربیت می‌کنیم که شیطان ستیز باشد خواه این شیطان آمریکا و یا ایادی او باشد.

وی ادامه داد: امروز پیام این دانش آموزان به آمریکا این است که دانش آموزان ما هر کدامشان یک شهید سلیمانی هستند و خوب می‌دانند انقلاب اسلامی را چگونه به ثمر برسانند و در نهایت به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برسانند.

صحرایی اذعان کرد: این اجتماع بزرگ فرزندان روح الله و فرزندان سید علی هستند پیام انقلاب با روح و جان ایرانیان عجین شده است و پیام امروز ما همان پیام اهل بیت علیهم السلام است امروز ما برای درنوردیدن قله‌های پیشرفت و صدور پیام انقلاب به دنیا آماده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدایی که الگو شدند امروز در دانش آموزان ما تکثیر شده است قطعا این روز به یادماندنی و این دهه شهدای دانش آموز در تقویم ماندگار خواهد شد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس