در حفظ اتحاد جامعه مثل حاج‌قاسم باشید

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان گفت: اتحاد جامعه یک وظیفه است و به بهانه های مختلف نباید دیگران را از خود دور کنیم؛ باید در اینجا مثل حاج قاسم باشید و با همه با محبت برخورد کنید.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد صباحی در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، در ادامه با اشاره به وعده الهی مبنی بر یاری حق در مقابل باطل اظهار کرد: مومن در دفاع از حق و مقاومت در برابر باطل هیچ حدی ندارد زیرا بالاترینش کشته شدن و شهادت است

صباحی با اشاره به اینکه اگر ایمان ها ضعیف و امیال نفسانی غالب شود، پیروزی نصیب نمی شود، تصریح کرد: حفظ دین و غلبه حق، با ایمان مومن است و امام راحل فرمودند عامل پیروزی ملت انگیزه الهی و اتحاد است. البته سومین عامل، رهبری است که نقش اساسی داشته است..

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه تداوم انقلاب در گرو این سه مسئله و هر سه مولفه مورد هجمه دشمن است، اظهار کرد: باید انگیزه های الهی تقویت شود. باید امانتداری و وفای به عهد داشته و گره از کار مردم باز کنیم که در این صورت ایمان قوی است و باید این جهات تقویت شود.

وی اظهار کرد: اتحاد جامعه یک وظیفه است و به بهانه های مختلف نباید دیگران را از خود دور کنیم؛ باید در اینجا مثل حاج قاسم باشید و با همه با محبت برخورد کنید.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس