سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران تاکید کرد: شهید سلیمانی به خانواده کشتی تعلق دارد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازدید از غرفه «مکتب حاج قاسم» با اشاره به سابقه ورزشی شهید سلیمانی، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم این قهرمان ملی به خانواده کشتی ایران تعلق دارد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ساعاتی پیش در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» حضور یافت و از محصولات و ٱثار معرفی شده در این غرفه بازدید کرد.

«حسن رنگرز» در سخنان کوتاهی ضمن تجلیل از شخصیت والای شهید سلیمانی, به مزیّن شدن کمپ اصلی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به نام این قهرمان ملی اشاره و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با زنده نگه‌داشتن یاد، نام و مرام شهدا در فدراسیون کشتی و میان ورزشکاران روحیه پهلوانی را به ورزشکاران جوان تزریق کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در بخش دیگری از سخنان خود سابقه ورزشی شهید سلیمانی در دوران جوانی و فعالیت ایشان در ورزش زورخانه‌ای را یاد‌آور شد و افزود: از افتخارات جامعه ورزش و کشتی ایران است که این اسطوره ملی را متعلق به خانواده کشتی بدانیم.

غرفه مکتب حاج قاسم در سالن شماره ۱۹ شبستان اصلی مصلی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس