شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی جامع و الگو در همه زمینه‌هاست

استاندار کرمان ضمن تاکید بر برگزاری دوره‌های مختلف تبیین ابعاد شخصیت شهید سلیمانی، افزود: قاسم سلیمانی یک شخصیت جامع، برجسته و الگو در همه زمینه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از برنا؛ محمدمهدی فداکار در دومین دوره آموزش مربی-راوی مکتب شهید سلیمانی ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و خیر مقدم به مهمانان و راویان حاضر در این دوره، افزود: برگزاری این دوره بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که شهید سلیمانی یک شخصیت جامع، برجسته و الگو در همه زمینه‌هاست.

وی اظهار داشت: دوستان و همرزمان شهید سلیمانی زنده و حاضر هستند و می‌توان از این ظرفیت برای هرچه بهتر معرفی کردن شخصیت شهید سلیمانی استفاده کرد.

استاندار کرمان با اشاره به جامعیت شخصیت سردار دل‌ها، افزود: “شهید سلیمانی” یک شخصیت مردم‌دار، فرمانده مقتدر و زمان‌شناس بودند، بگونه‌ای که با دیدن اشک چشم یک کودک زانویان وی سست می‌شد و در نقطه مقابل چنان اقتداری داشت که لرزه بر تن دشمنان می‌انداخت.

فداکار ادامه داد: شهید سلیمانی در صحنه‌ها و اتفاقات مختلف کشور نیز حضور داشت، لذا زمان‌شناسی خوبی داشت و در کوتاه‌ترین زمان در میدان‌های مختلف حضور پیدا می‌کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی مطیع امر ولایت بودند و همیشه در صحنه‌های مختلف بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کردند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس