مدیرعامل موسسه شهرستان ادب در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

شهید سلیمانی باب هنر و علم انقلاب اسلامی است

علی محمد مودب زاده با بیان اينکه شهید سلیمانی باب هنر و علم انقلاب اسلامی است، گفت: شهید سلیمانی ظرفیت بالایی دارد و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، علی محمد مودب زاده مدیرعامل موسسه شهرستان ادب و دستیار وزیر ارشاد در امور شعر عصر امروز با بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در دومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب با بیان اینکه کارهای خوبی برای شهید سلیمانی به چاپ رسیده است، اظهار داشت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی جای کار زیادی دارد و باید برای این شهید عزیزمان بیش از اینها کار محتوایی صورت داد.

مودب‌زاده با تاکید بر اینکه در تراز دفاع مقدس کار آنچنانی انجام نشده است، ادامه داد: وقایع انقلاب اسلامی، خرمشهر، عملیات والفجر ۸ هر کدام یک رمان می‌خواهد و می‌توان برای آنها فیلم سینمایی و سریال تولید کرد.

مدیرعامل موسسه شهرستان ادب افزود: وجود شریف شهید حاج قاسم سلیمانی با همه جنگ‌ها در منطقه گره خورده است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی خلاصه همه نبردها و درگیری‌های بزرگ ایران در جهان است؛ این ماجرا نیاز به کار زیادی دارد و همه باید با همه توان و ظرفیت کمک کنند.

مودب با بیان اینکه وجود شهید سلیمانی سراسر زیبایی بود، یادآور شد: متاسفانه ما برای امام راحل نیز آنچنان کاری نکردیم و باید در سال در زمینه شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی کار موسیقی، ادبیات و سریال تلویزیونی انجام شود.

وی با بیان اينکه انقلاب اسلامی در آیینه شخصیت شهید سلیمانی ظرفیت بالایی دارد که با مردم جهان مکالمه کند، عنوان کرد: شهید سلیمانی ظرفیت بالایی دارد و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد؛ شهید سلیمانی باب هنر و علم انقلاب اسلامی است.

مودب با بیان اینکه در هر هنری باید يک کار شاخص برای شهید سلیمانی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: بنیاد در این حوزه‌ها کار جدی انجام دهد؛ رمان و کتاب شعر خوب باعث می‌شود تا آثار بیشتری برای این شهید عزیزمان منتشر شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس