ایستگاه پایانی سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

صفحه آخر؛ امضای فرمانده

سردار «اسماعیل قاآنی» در دیدار غرفه مکتب حاج قاسم، در جریان تازه‌ترین آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی «بنیاد مکتب حاج قاسم»، سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از ۱۱ روز هیاهو، تکاپو و رفت و آمد در سالن‌های مسقف مصلی تهران به ایستگاه پایانی رسید.

انتشارات مکتب حاج قاسم با عرضه ده‌ها عنوان کتاب در قالب شعر، داستان، روایت و مستند برای گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، حضوری فعال در این رویداد فرهنگی بین‌المللی داشت.

از نکات قابل توجه، عرضه شش عنوان اثر چاپ اولی توسط نشر مکتب حاج قاسم در نمایشگاه امسال بود که با اقبال بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت، به نحوی که کتاب «باران گرفته است» به قلم «احمد یوسف‌زاده»، از مجموعه تازه‌های نشر مکتب حاج قاسم، طی کمتر از ده روز از آغاز نمایشگاه کتاب به چاپ دوم رسید.

واپسین روز نمایشگاه کتاب تهران در حالی برای انتشارات مکتب حاج قاسم سپری شد که علاوه بر دیدار صبحگاهی سردار «اشتری» در آخرین دقایق نیز میزبان فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار «اسماعیل قاآنی» بود.

سردار قاآنی در این دیدار، ضمن اینکه در جریان تازه‌ترین آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب قرار گرفت، توصیه‌هایی نیز به دست‌اندرکاران مکتب ارائه داد و در پایان با تقریر جملاتی، آخرین صفحه دفتر یادبود انتشارات مکتب حاج قاسم در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ را امضا کرد.

امروز هرچند جای سردار نیروی قدس سپاه، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خالی‌تر از همیشه می‌نمود، اما حضور آقای فرمانده در آخرین ساعات نمایشگاه، دلگرمی برای سربازان مکتب حاج قاسم بود و به واقع باید گفت: «در این ایل غریب گر پدر رفت یکی مرد خدا هست هنوز».



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس