قبل از عرضه آثار، شخصیت شهید سلیمانی را معرفی کنید

«سهیل اسعد» مبلغ و دانش آموخته جامعه المصطفی العالمیه، معرفی شخصیت شهید «قاسم سلیمانی» را اولویتی دانست که باید مقدمه تولید و عرضه آثار محتوایی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، نمایشگاه سی و چهارم کتاب تهران بهانه ای برای گردهمایی چهره های فعال فرهنگی در عرصه داخلی و بین المللی است.

غرفه. انتشارات «مکتب حاج قاسم» نیز در نخستین روز فعالیت خود میزبان جمعی از فعالان حوزه نشر و شخصیت های فعال فرهنگی بوده است.

«سهیل اسعد» دانش آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعه المصطفی (ص) و چهره شناخته شده این روزهای عرصه تبلیغ دقایقی را مهمان این غرفه بود.

وی در پاسخ به این سوال که تولید آثار با محوریت شهید سلیمانی در کشورهای منطقه و فراتر از مرزهای خاورمیانه به چه بایسته های نیاز دارد؟ اظهار داشت: کشورهای منطقه بویژه کشورهای عرب زبان ظرفیت آماده‌ای برای پذیرش آثار و تولیدات محتوای در این زمینه هستند. این در حالی است که کشورهای حوزه آمریکای لاتین در این زمینه نیازمند کار ویژه هستند.

این فعال حوزه بین الملل، معرفی شخصیت شهید سلیمانی با استفاده از ابزاری همجون فیلم مستند و موسیقی را از جمله الزامات این کار ویژه دانست و افزود: به عنوان مقدمه و پیش نیاز تولید و عرضه آثار محتوایی، باید مولفه‌های گفتمان مکتب حاج قاسم و مفاهیمی مانند مقاومت مردمی را تبیین کرد



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس