در بازدید از غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم صورت گرفت:

قدردانی رئیس جمهور از تلاش‌های انتشارات مکتب حاج‌ قاسم

حجت الاسلام رئیسی در بازدید صبح امروز از غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم، معرفی کتب دیگر ناشران  در حوزه شهید سلیمانی را اقدامی ارزشمند توصیف کرد.‍

به گزارش روابط عمومی بنیاد «مکتب حاج قاسم»، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در چهارمین روز فعالیت خود میزبان رئیس جمهور کشورمان بود.

غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» از جمله غرفه‌هایی بود که «حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی » در آن حضور یافت و در جریان اقدامات این دفتر نشر و نیز تازه‌های کتاب قرار گرفت.

رئیس جمهور ابتکار انتشارات مکتب حاج قاسم در معرفی آثار دیگر ناشران را اقدامی ارزشمند توصیف کرد که در ارتقاء آگاهی عمومی از کتب تولیدی در حوزه معرفی و تبیین شهید سلیمانی بسیار مؤثر است.

علاوه بر رئیس دولت سیزدهم، امروز نمایندگانی از مجلس دوازدهم نیز از غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم بازدید کردند.

«حجت‌الاسلام سید محمود نبویان» منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید خود از این غرفه، شهید سلیمانی را اسطوره تفکر مقاومت در منطقه و جهان توصیف کرد که سبب عزت ایران و رسیدن به منافع خود شده است.

«منوچهر متکی» وزیر اسبق امورخارجه، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، به همراه «امیرحسین ثابتی» نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم نیز از دیگران چهره‌های سیاسی بودند که نخستین روز هفته را برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران برگزیدند..

«فاطمه افشاریان»  نویسنده و فعال رسانه‌ای نیزدر بازدید از تازه‌های نشر مکتب حاج‌ قاسم، بر اهتمام جدی نسبت به ثبت خاطرات شفاهی فرزندان شهدا تاکید کرد.

در جمع مهمانان امروز «مهدی رسولی» از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) نیز دقایقی را در غرفه مزین به نام شهید سلیمانی سپری کرد و در سخنان کوتاهی از نهضت ترجمه به عنوان معضل کشورمان در فضای بین‌ا‌لملل نام برد و تأکید کرد: در کشورهای دیگر عطش زیادی نسبت به این‌گونه آثار وجود دارد بنابراین باید اهتمام ویژه‌ای به ترجمه و توزیع آثار  در دستور کار قرار گیرد.

در کنار چهره‌های سیاسی، جمعی از نویسندگان نیز ساعاتی را در انتشارات مکتب حاج قاسم گذراندند و از اهمیت و ضرورت معرفی و ترویج شهدای شاخص و شخصیت بی‌نظیر فراملی حاج قاسم سلیمانی سخن گفتند.

غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم در سالن ناشران عمومی نمایشگاه کتاب تهران، حضور بازدیدکنندگان از این غرفه را ارج می‌نهد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس