قدردانی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا از آثار مصور انتشارات مکتب حاج قاسم

سردار «سعید منتظر‌‌ المهدی» معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا تولید آثار مصور و باکیفیت با مضمون شهید سلیمانی را بسیار ارزشمند و نیاز امروز کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا صبح امروز و در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، دقایقی را مهمان غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بود و از آثار عرضه شده در نمایشگاه دیدن کرد.

سردار «سعید منتظر‌المهدی» معرفی آثار برگزیده ناشران کشور با محوریت فرمانده شهید «قاسم سلیمانی» را اقدامی ارزنده توصیف کرد.

وی تولید، چاپ و عرضه آثاری از جمله کتاب «پی نمای از چیزی نمی‌ترسیدم» را بسیار ارزشمند و نمونه آثاری دانست که عرضه آن برای نسل کودک و نوجوان ضرورت دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه شخصیت هر فردی در دوران کودکی شما می‌گیرد و به سختی قابل تغییر است تاکید کرد: اگر شخصیت نوجوانان با شخصیتی برگرفته از اخلاق و روش و منش شهید سلیمانی‌ها معطوف شود، حتما اثرگذار خواهد بود.

غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱0 الی ۲۱ میزبان عموم بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد بود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس