رییس سازمان پدافند غیرعامل:

مکتب شهید سلیمانی تولد دوباره قهرمان ملی بعد از شهادت است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جریان بازدید از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی به عنوان مکتب، به مثابه تولد دوباره قهرمان ملّی بعد از شهادت اوست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، پیش از ظهر امروز، سردار «غلامرضا جلالی» رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور مهمان غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بود.

وی ضمن بازدید از آثار معرفی شده در نمایشگاه، نکاتی را در خصوص فعالیت فرهنگی با محوریت شهید سلیمانی بیان داشت و تاکید کرد: هر ملتی نیازمند معرفی اسوه‌ها و بهره‌برداری از سیره و مرام آنهاست و شهید سلیمانی امروز بهترین الگو برای نسل جوان و عموم مردم است.

به گفته جلالی، تعبیر مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، در واقع تولد یک قهرمان بعد از شهادت و ظهور فرهنگی با عنوان فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: معرفی شدن شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب تکلیفی برای ما می‌آورد که باید تلاش کنیم ابعاد و مولفه‌های مختلف و همه جانبه شهید سلیمانی را به نسل جوان بشناسانیم.

رییس سازمان پدافند غیر‌عامل در توصیه‌ای خطاب به فعالان فرهنگی بالاخص دست اندرکاران مکتب حاج قاسم اظهار داشت: با توجه به تحول رخ داده در حوزه نشر و اضافه شدن ابزاری از جمله کتب شنیداری در کنار آثار مکتوب، که جاذبه خاصی برای نسل جوان دارد، تلاش کنید تولید کتاب‌های صوتی و تولیدات جدید فرهنگی را نیز در دستور کار خود قرار دهید.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس