در جریان پیدا های روز دهم نمایشگاه کتاب تهران طرح شد;

وصیتنامه شهید سلیمانی؛ مصحفی ارزشمند که از نو باید ورق زد

وصیتنامه شهید سلیمانی بهترین سند مکتوب به جا مانده از آن شهید عزیز است و به واقع می‌توان پایه‌های مکتب حاج قاسم را از دل همین وصیت‌نامه بیرون کشید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، در روزهای منتهی به پایان کار نمایشگاه سی و پنجم کتاب تهران، غرفه ناشران متعدد در سالن‌های مختلف شاهد بازدید گسترده و استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان بوده است.

انتشارات «مکتب حاج قاسم» از جمله ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب است که با بیش از ده‌ها عنوان کتاب در ژانرهای مختلف ادبی، وارد این ابررویداد فرهنگی شده است.

در دهمین روز نمایشگاه کتاب تهران، علاوه بر جوانان، نوجوانان، دانشگاهیان، چهره‌های برجسته نظامی، لشکری و کشوری نیز از آثار عرضه شده در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم بازدید کردند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان، دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ «جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل و «سید حسین اقامیری» استاد حوزه از جمله مهمانان امروز نشر مکتب حاج قاسم بودند.

‌همچنین «اسماعیل منصوری لاریحانی» محقق و پژوهشگر معاصر نیز امروز حضوری در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم داشت و ضمن بازدید از آثار عرضه شده در نمایشگاه، سخنان کوتاهی نیز در بیان مقام والای شهید سلیمانی داشت و گفت: وصیتنامه شهید سلیمانی بهترین سند مکتوب به جا مانده از آن شهید عزیز است و به واقع می‌توان پایه‌های مکتب حاج قاسم را از دل همین وصیت‌نامه بیرون کشید.

حجت‌الاسلام آقامیری نیز از شهید سلیمانی به عنوان یک حکیم در سخنان یاد و تأکید کرد: اهل حکمت باید شهید سلیمانی را شرح دهند تا این شهید زنده تا صدهاسال برای ما باقی بماند.

اما غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم امروز مهمان ویژه‌ای هم داشت؛ مادر شهید «محمد معماریان» که با حضور در غرفه و دعای خیر برای دست‌اندرکاران مکتب ، برای دقایقی فضای غرفه را با عطر شهادت معطر کرد.

دفتر نهمین روز فعالیت غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم در نمایشگاه کتاب تهران با حضور «حسین طاهری» و «سید محمود علوی» از ذاکران جوان اهل‌بیت (ع) و «سهیل کریمی» مستندساز بسته شد و این غرفه همچنان در روزهای پایانی نمایشگاه کتاب منتظر حضوری پررنگ از مخاطبان و اهالی کتاب خواهد بود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس