پرچمدار جبهه‌ مقاومت شهید سلیمانی بود

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: حاج قاسم چهره بین‌المللی مقاومت است که در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و بحق او را شهید قدس نامیده‌اند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری مهر، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سفر به کرمان و کنار مزار سردار دل‌ها در جمع خبرنگاران گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی را نماد بارز و برجسته مقاومت است که در قدرتمند نمودن ظرفیت‌های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین از یوغ رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و خنثی سازی فتنه بزرگ داعش و تروریسم تکفیری گفت: حاج قاسم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند چهره بین‌المللی مقاومت است و در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که حتی پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه ایشان مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و بحق او را شهید قدس نامیده‌اند.

شریف با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس و لزوم بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها و توانایی‌های جوامع و ملل اسلامی برای برگزاری شکوهمند و قدرتمندانه اظهار کرد: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طی مشورت با مقامات و نهادهای متولی این حوزه در داخل و خارج از کشور مقرر گردید جمعه ۲۳ ماه رمضان (۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲) به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود تا امت اسلامی در سراسر جهان به صورت یکپارچه و پرشور و در صفوف فشرده در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کنند.

وی همچنین افزود: حاج قاسم تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را حتی به نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد بدهد و او الهام بخش مبارزه همه جانبه شد.

شریف گفت: امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطینی و جبهه مقاومت و تدابیر رهبری و میدان داری حاج قاسم و شاگردان تربیت یافته در مکتب او همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری صحنه مبارزه برای آزادی بیت المقدس است.

شریف افزود: ۴۴ سال از نامگذاری معجزه گونه امام خمینی برای روز قدس با فلسفه حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان فلسطین می‌گذرد، در ۴۴ سالمین روز قدس دومین راهپیمایی ملی کشور را در روز قدس برگزار می‌کنیم.



دیدگاهی ثبت نشده است