«حسن روح الامین» تصویرگر آئینی:

کار برای حاج قاسم باید در درجه اعلای کیفیت باشد

«حسن روح الامین» معتقد است اگر نمی‌توانیم برای شهید سلیمانی کار ارزنده انجام دهیم، به نیت اکتفا کنیم چراکه کار برای حاج قاسم باید در درجه اعلای کیفیت باشد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، عصر ششمین روز فعالیت نمایشگاه کتاب تهران، «حسن روح الامین» از چهره‌های برجسته دنیای هنر، و تصویرگر خوش قریحه آئینی کشورمان دقایقی را مهمان غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بود.

وی در گفتگوی کوتاهی بر این نکته تاکید داشت قبل از اینکه شهید سلیمانی برای نسل آینده که او را ندیده و نشناخته‌اند، تبدیل به افسانه شود، باید تلاش کرد تمام احساسات و مفاهیم حول وجود این شخص شناسانده شود.

روح الامین البته اضافه کرد: حاج قاسم آنقدر گستره بلندی دارد که تا چندین نسل را با خود همراه کند اما باید از هم اکنون شروع به مستندسازی و ثبت وقایع و مجاهدت‌های او کرد.

وی که پیش از حضور در نمایشگاه، با آثار و محصولات انتشارات مکتب حاج قاسم آشنا شده است، کیفیت بصری کتاب‌ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه مکتب بواسطه بهره‌بردن از افراد متخصص از ابتدا پایه تولید آثار با کیفیت را بنا گذاشته است.

این تصویرگر هنرمند، کار بی‌کیفیت برای شهدا را نمونه کارهایی دانست که متاسفانه به جای اثرگذاری ضربه می‌زند و در مورد حاج قاسم باید به این مهم توجه داشته باشیم که کار با درجه اعلای کیفیت باشد و اگر بلد نیستیم کار خوب کنیم، تنها به نیت عمل اکتفا کنیم.



دیدگاهی ثبت نشده است