کتاب‌های ویژه با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در نمایشگاه کتاب بغداد

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، با حضور جمهوری اسلامی ایران و کتاب‌های ویژه با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از امروز ۲۷ شهریورماه آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، یک‌شنبه (۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲) با حضور محمد شياع السودانی، نخست‌وزیر عراق افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، محمد شیاع السودانی حمایت از فرهنگ را به‌عنوان بخشی از برنامه دولت عراق عنوان کرد و افزود: دولت برای تسهیل کار مؤسسات انتشاراتی، اقدامات زیادی انجام خواهد داد.

گفتنی است، خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در این نمایشگاه با غرفه‌ای به مساحت ۶۰ مترمربع به معرفی و عرضه ۱۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های دین اسلام، ادبیات بزرگسال، ادبیات کودک و نوجوان، کتاب‌های حوزوی و دانشگاهی، آموزش زبان فارسی، دفاع مقدس، کتاب‌های ویژه با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و بخش ویژه قرآن کریم می‌پردازد. ۱۸ ناشر و مؤسسه فرهنگی ایرانی نیز در این نمایشگاه کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس