مدیر مسئول انتشارات فاتحان در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

آثار منتشر شده نتوانستند به خوبی شهید سلیمانی را معرفی کنند

علی ناظری با بیان اینکه آثار منتشر شده نتوانستند به خوبی شهید سلیمانی را معرفی کنند، گفت: باید برای شهید سلیمانی کارهای پژوهشی زیادی انجام داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، علی ناظری مدیر مسئول انتشارات فاتحان عصر امروز (پنج شنبه) طی بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: به‌دنبال نشان‌دادن نقش مردم در دوران دفاع مقدس هستیم چرا که همه مردم در دوران دفاع مقدس درگیر بودند.

ناظری با بیان اینکه مکتب ایده‌آل در انقلاب اسلامی به خوبی معرفی شده است،‌ ادامه داد: ادبیات دفاع مقدس به دنبال نشان‌‌دادن انسان‌های تراز انقلاب است.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان تراز انقلاب اسلامی بدون هیچ نقصی است که دشمن نیز برای این شهید احترام ویژه‌ای قائل بود.

ناظری با بیان اینکه آثار منتشر شده نتوانستند به خوبی شهید سلیمانی را معرفی کنند، یادآور شد: ما خیلی عقب هستیم و باید برای شهید سلیمانی کارهای پژوهشی زیادی انجام داد.

وی به ظرفیت‌های موجود در بین اندیشمندان ایرانی اشاره کرد و افزود: با ورود دانشمندان و اندیشمندان و نخبگان می‌توان در حوزه پژوهشی کارهای زیادی برای شهید سلیمانی انجام داد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس