‍  آمریکایی‌ها با شهادت حاج قاسم، قصد تضعیف مقاومت را داشتند، ولی مقاومت جریان پیدا کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها فرمانده دلاور و رشید ما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آن پرچمداران و غیرت‌داران مقاومت را شهید کردند تا قدرت مقاومت ایران و امت اسلامی را در هم بشکنند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر «حسین سلامی» در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و افتتاحیه اردوهای راهیان‌نور در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب با گرامیداشت یاد شهدا، افزود: امروز ایران اسلامی، مبارزه خود را علیه مستکبران در هزاران کیلومتر دورتر از این مرزهای کشورمان گسترش داده است و متجاوزان را تعقیب و تحقیر می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این سرزمین به سادگی به ایران مستقل اسلامی تبدیل نشده است، گفت: خداوند بر این کوه بازی دراز و بر کوه های دیگر تجلی کرد و مجاهدان آن را آزاد کردند، امروز ما جهاد‌مان را ادامه داده‌ایم.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن پس از جنگ رها نکرد، عرصه‌های سهمگین و خطرناک دیگری را گشود و پدیده تکفیر را در جهان اسلام منتشر کرد تا آتش تفرقه‌های خونین را در سرزمین‌های اسلامی شعله‌ور کند و با آزادسازی سرزمین‌های تکفیری سلطه مجدد سیاسی خود را بر جهان اسلام مستقر کند و در نهایت در انتهای کار تمرکز قوای خود را در قلب پرتوان و پر تپش جهان اسلام یعنی ایران عزیز قرار دهد.

سردار سلامی ادامه داد: شما امروز دیگر کمتر اثری از حضور نظامیان آمریکا در منطقه می‌بینید. آمریکایی‌ها که آن فرمانده دلاور و رشید ما را در عراق که جبهه‌های مقاومت ما بود سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آن پرچمداران و غیرت‌داران مقاومت را شهید کردند تا قدرت مقاومت ایران و امت اسلامی را بشکنند اما همگان دیدند که چگونه آن قهرمانان شهید زنده حاضر شدند و در میان مقاومت به دام جریان مقاومت ادامه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: امروز می‌بینیم آمریکا در حال ترک جهان اسلام در غرب آسیا و خاورمیانه است، او دیگر نمی تواند در سرزمین‌های اسلامی آزادانه و ایمن حرکت کند، سرزمین های اسلامی میدان جهاد است این داستان آمریکاست که افسرده و ناتوان در حال ترک منطقه بوده و اگر در جایی هست ناکارآمد و تاثیر سیاسی او نسبت به گذشته بسیار اندک و تحت فشار است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس