‍  ابلاغ راهبردهای چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

 نشست هماهنگی برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار و سیاست‌ها و راهبردها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از مهر، نشست هماهنگی برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل استانداری کرمان برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاون استاندار کرمان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله، مسئول ستاد مکتب شهید سلیمانی در استان و فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت سپاه در شهرستان‌های استان تشکیل شد، سیاست‌ها و راهبردهای چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ابلاغ شد.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر بسیج همه امکانات برای برگزاری سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی عنوان کرد: هر ساله به زائران مزار شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت وی افزوده می‌شود و احتمالاً امسال نیز با حضور خیل عظیمی از دوستداران سردار دل‌ها مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های شهرستانی، توجه به برنامه‌های کیفی براساس زمانبندی، خلاقیت و نوآوری، مشارکت قشر جوان و نوجوان، تبیین و تحلیل ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را در برنامه‌های هفته مقاومت مورد تاکید قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اظهار داشت: شهرستان‌های در مسیر تردد زائران مزار سردار دل‌ها، کمیته ساماندهی استراحتگاه‌ها، اسکان و خدمات را شکل دهند و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌ها و فضاسازی مناسب شهری در تمام مناطق مدنظر قرار داشته باشد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس