ادامهٔ مسیر عزت‌آفرین شهید سلیمانی مطالبهٔ جدی مردم از رئیس‌جمهور منتخب

خانواده شهید سلیمانی ضمن قدردانی از پیام رئیس‌جمهور منتخب به رهبران جبهه مقاومت، تداوم مسیر عزت‌آفرین آن شهید را مطالبه جدی مردم از دولت جدید دانستند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم، «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، عصر جمعه ۲۹ تیرماه با حضور در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خانواده شهید سلیمانی با اشاره به خدمات حاج قاسم در دوران حیاتشان، بیان داشتند: شهید سلیمانی همان‌گونه که در وصیت‌نامه‌شان آوردند «جان من و امثال من هزاران بار فدای ملت عزیز و سربلند ایران» تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کشورش نمود.
ایشان نگاهی فراجناحی داشت و مردم را در دسته‌بندی یا یک طیف خاص قرار نمی‌داد و در عین اینکه شخصیتی ملی بود، فردی امت گرا برای جهان اسلام بود.

در بخش دیگری از این دیدار، خانواده شهید سلیمانی ضمن تشکر از پیام رئیس‌جمهور منتخب به رهبران جبهه مقاومت؛ «سید حسن نصرالله» و «اسماعیل هنیه» و اعلام موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از محور مقاومت، تداوم مسیر عزت‌آفرین فرمانده شهید جبهه مقاومت را مطالبه جدی مردم از دولت جدید دانستند و خواستار توجه و حمایت دولت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین شدند.

ضرورت تلاش دولت چهاردهم برای بهبود وضعیت معیشت موضوع دیگری بود که در این دیدار مطرح شد. خانواده شهید سلیمانی با اشاره به نقش تعیین‌کننده فضای مجازی در کسب‌وکار مردم، خواستار تسهیل استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی شدند.

رئیس‌جمهور منتخب نیز در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود. ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ‌یک از پیام‌ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت و ما باید با تأسی به راه و مرام شهید سلیمانی، مشکلات کشور را حل کنیم.

پزشکیان شهید سلیمانی را الگوی مجاهدت و دور کردن حب منصب و مقام از خود دانست و ابراز امیدواری کرد در دولت جدید بتواند با خدمت صادقانه به مردم، شرمنده لطف ایشان در این مدت نشوند و در پیشگاه شهیدان سرافراز باشند.

در پایان این دیدار صمیمانه، خانواده شهید حاج ‌قاسم سلیمانی به رسم یادبود، تابلویی منقش به تصویر سیدالشهدای جبهه مقاومت را به رئیس‌جمهور منتخب اهدا کردند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس