اروپایی‌ها امنیت خود را مرهون حاج‌قاسم هستند

حسین نوش‌آبادی، رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت:نقش بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت و ثبات منطقه و مقابله با جریانات تروریستی و تکفیری و مهار و کنترل اقدامات تجزیه طلبانه نظام سلطه، بسیار موثر و تعیین کننده بود.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش شبستان، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: نقش سپاه پاسداران و سپاه قدس را در ایجاد امنیت و ثبات منطقه و مقابله با جریانات تروریستی و تکفیری و مهار و کنترل اقدامات تجزیه طلبانه نظام سلطه، بسیار موثر و تعیین کننده دانست و نقش بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده مقتدر سپاه قدس، منحصر به فرد خواند و بر ادامه راهبرد تفکر مقاومت تاکید کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به خطرات فتنه تکفیری‌‌‌ها و گروهک انحرافی داعش در منطقه و جهان، گفت: امروز نه تنها کشورهای عراق و سوریه و منطقه، امنیت خود را مدیون سپاه قدس و حاج قاسم سلیمانی هستند، بلکه اروپایی‌ها هم امنیت خود را مرهون فداکاری حاج قاسم هستند.

نوش‌آبادی افزود: علت دشمنی آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را، مقابله این نهاد دفاعی و نظامی با نظام سلطه و زیاده خواهی آمریکا و خوی تجاوزگری رژیم سفا‌ک صهیونیستی در منطقه و ایستادگی در برابر منافع نامشروع آنان، برشمرد و بر تداوم فرهنگ مقاومت و ادامه مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد. رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران، مکتب حاج قاسم را مکتب ایثار و از خود گذشتگی، اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام دانست.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس