قهرمانی حاج قاسم به اخلاق، شجاعت و ایثار بود

مرتضی قربانی در پایان مراسم رونمایی از کتاب سلام پهلوان، اظهار داشت: از حاج قاسم به جز دلسوزی و درایت چیز دیگری ندیدم.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در نشست رونمایی کتاب شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: انقلاب ایران به پیروزی رسید و همه گرد انقلاب جمع آمدند. هدف دشمنان همواره تجزیه ابران بوده و همه دنیا را در جنگ تحمیلی بسیج کردند تا به هدف خود برسند. در سایه مقاومت و ایثار رزمنده‌ها و بدون کمک گرفتن از هیچ یک از کشورها اجازه دست درازی به کشور را ندادیم‌.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به روحیات شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم بارها درایت و توانمندی خود را به نمایش گذاشت و از او به جز دلسوزی هیچ چیز دیگری ندیدم. وحدتی که حاج قاسم ایجاد کرد، با شهادت خود و ابومهندس همراه بود و این وحدت ماندگار شد.

وی‌در ادامه افزود: در راستای اهداف نظام همه باید لباس مقدس تقوا را بپوشند. حاج قاسم یک کشاورززاده و از روستای دور افتاده کرمان بود که در انقلاب و دفاع مقدس با شجاعت درخشید و تلاش وی به عزمت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منجر شد.

قربانی در پایان، گفت: اگر می خواهیم قهرمان باشیم و راه او را ادامه دهیم باید ارتباط خود را با خداوند برقرار کنیم. قهرمانی به اخلاق، شرافت انسانی، شجاعت و ایثار بر می گردد و در حاج قاسم همه این‌ها پررنگ‌بود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس