امنیت اربعین حسینی مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی

بی‌ شک امنیت و آرامش راهپیمایی اربعین حسینی را مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش در جبهه مقاومت هستیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از دفاع‌پرس، امسال در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی نمادها، شعار‌ها و بیرق‌های منقش به نام و تصویر شهدای جبهه مقاومت، حال و هوای عجیبی به این مراسم پرفیض و معنوی داده بود و تصاویر سرداران جبهه مقاومت در دست زائران و دلدادگان حسینی از سراسر عالم، جلوه عجیبی را در بزرگترین راهپیمایی عالم رقم زده بود.

در راهپیمایی اربعین حسینی دلدادگان آقا اباعبدالله الحسین (ع) از ملیت‌های مختلف در آن شرکت کرده بودند و در معرض نور معرفتی و بینشی این کنگره عظیم قرار داشتند؛ بر این اساس این نور معرفتی شناخت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی را نسبت به قهرمانان جبهه مقاومت را بیشتر کرده بود.

بر همین اساس و به منظور پاسداشت و قدردانی بخشی از زحمات قهرمانان جبهه مقاومت شاهد نماد‌ها و المان‌هایی مربوط به شهدای مقاومت در دستان شرکت‌کنندگان و بازتاب آن در رسانه داخلی و بین‌المللی بودیم.

در سال‌های نه چندان دور تروریست‌های تکفیری جنگ نیابتی کثیفی را با کمک سرویس‌های اطلاعاتی غربی، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی منطقه در سوریه و عراق به راه انداخته بودند و اگر مجاهدت‌های شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نبود قادر نبودیم در امنیت و آرامش در راهپیمایی اربعین حسینی قدم بگذاریم و یقینا راهپیمایی اربعین امسال با این شکوه برگزار نمی‌شد.

سود این جنگ نیابتی را صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های غربی می‌بردند که دنبال تجزیه کشور‌های اسلامی و رسیدن به طرح خاورمیانه جدید بودند؛ آنچه که این طرح را خنثی کرد مقاومت دلیرانه جبهه مقاومت بود که در راس آن‌ها شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قرار داشتند.

بیاد داریم زمانی تروریست‌های تکفیری به دنبال انهدام و نابودی عتبات عالیات بودند، اما این مدافعان حرم بودند که طرح و نقشه آن‌ها را خنثی کردند و بسیاری از شرکت‌کنندگان در اربعین حسینی بخشی از ثواب آن را به روح مطهر شهید سلیمانی نثار می‌کنند.

از شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان به عنوان خط مقدم معرفی حضرت سیدالشهدا (ع) به جهانیان یاد کرد؛ بر این اساس و مطابق روایات، در زمان ظهور، حضرت ولی عصر (عج) خود را با جدشان حسین بن علی (ع) معرفی می‌کنند و این مهم وظیفه ما را در شناسایی سیره و مکتب حسینی به دنیا سنگین‌تر می‌کند، کاری که شهید سلیمانی خط مقدم آن بود و با خون مطهر خود این مسیر را برای ما پررنگ‌تر کرد.

بی شک حاج قاسم سلیمانی و مکتب این شخصیت زنده است. یقینا پیروان مکتب حاج قاسم تا فتح قدس شریف پیش خواهند رفت و پرچم سرخ حسینی را که به نشانه انتقام فدک، مظلومیت آل الله و تمامی شهدا برافراشته شده به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیّة الله الأعظم (ارواحنا فداه) خواهند رساند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس