در مراسم تشییع پیکر سردار شهید موسوی؛

انتقام حاج قاسم در فضای خاص خود صورت خواهد گرفت

سرلشگر سلامی طوفان الاقصی را مستقل از حرکت ما برای انتقام حاج قاسم دانست و تاکید کرد: انتقام حاج قاسم در فضای خاص خود صورت خواهد گرفت و آن موقع با عاملان و آمران شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهان آنان کار داریم.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید «سید رضی موسوی» که صبح امروز با حضور گسترده مردم در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم معنوی، ناشی از روح دل‌انگیز شهادت یک اسطوره بزرگ، مجاهد فی سبیل‌الله و فدایی اسلام است که پیکر مطهر و مبارک این شهید همانند نگین زیبای یک انگشتر الهی بر دستان مردم مهربان قرار گرفته است.

سرلشکر سلامی افزود: شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، برادر عزیزمان سیدرضی موسوی را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت بزرگ اسلام و خانواده عزیز و گرانقدرش تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: شهید سیدرضی موسوی یکی از پرسابقه‌ترین، میدان‌دیده‌ترین و مؤثرترین فرماندهان سپاه اسلام در جبهه مقاومت بود.

وی ادامه داد: این شهید بیش از سه دهه در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، مجد و عظمت اسلام، نوامیس مسلمین، حیثیت و امنیت امت در سخت‌ترین و پر خطرترین موقعیت‌ها همانند کوهی از آرامش ایستاد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: شهید موسوی از صحابی فرمانده بزرگ تاریخ اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در ۴۵ سال زندگی جهادی خود، لباس و میدان جهاد را ترک نکرد.

فرمانده کل سپاه گفت: در چهره نورانی و مطهر شهید سیدرضی موسوی جدیت، محبت، شدت نسبت به کفار و رأفت به مسلمین را می‌دیدید؛ چهره نورانی این شهید دلربا، نجیب، همیشه استوار و محکم بود.

وی با بیان اينکه شهید موسوی در سخت‌ترین بمباران‌ها از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کرد، خاطرنشان کرد: اجر خانواده شهید بسیار بالاست؛ چرا که شهید به آرزوی خود می‌رسد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: جبهه مقاومت در حال میوه‌چینی است که از دل آن قاسم سلیمانی‌ها، ابومهدی المهندس‌ها، سیدرضی موسوی‌ها رشد و خدای بزرگ را ملاقات کردند.

سردار سلامی افزود: شهید سیدرضی موسوی در این سال‌ها زیارت امام حسین (ع)، امام علی (ع) و شهدای کربلا را انجام نداده بود تا اینکه روز گذشته با جسم قطعه قطعه شده درست شبیه اصحاب امام حسین (ع) در روز عاشورا موفق شد به زیارت آن بزرگوراران مشرف شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن ضربات سختی از شهید سیدرضی موسوی خورده بود، تصریح کرد: دشمن به خوبی و بهتر از ما شهید سیدرضی موسوی را می‌شناخت.

وی گفت: بدون تردید نهضت عظیم فلسطین که امروز دشمن را در افسردگی، ناکامی و ناامیدی فرو برده است، مرهون مجاهدت مردانی است که تا زنده هستند، بی نام و نشان بوده و زیادند از این مردان بی ادعا که مقابل دشمنان، مقاومت و ایستادگی کنند تا مسلمانان آرامش و امنیت داشته باشند.

سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه طوفان‌الاقصی یک عملیات کاملاً فلسطینی بود که توسط رزمندگان فلسطینی انجام شد، افزود: هیچ جریانی خارج از فلسطین در ایجاد این شگفتی بزرگ مداخله نداشته است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: روز گذشته از زبان سخنگوی سپاه مطرح شد که عملیات طوفان‌الاقصی انتقام از شهادت حاج قاسم بود؛ این دو موضوع از هم مستقل هستند.

وی تأکید کرد: طوفان‌الاقصی از انتقام ما مستقل خواهد بود و ما با عاملان و آمران شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس کار داریم.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه طوفان‌الاقصی واکنش فلسطینیان به ۷۵ سال جنایت و کشتار صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی بود، خاطرنشان کرد: همه ما مسلمان هستیم و تا انتها کنار فلسطین می‌مانیم.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: اگرچه جبهه مقاومت در راهبرد فصل مشترک دارند، اما هر جبهه یک هویت ملی نیز دارد. انصارالله در سطح عملیات، خودش تصمیم می‌گیرد و اقداماتش به ما ربطی ندارد. گروه مقاومت در عراق یک هویت عراقی دارد، در حالی که ما به جبهه مقاومت متصل هستیم، اما خودشان صاحب اراده هستند و در لبنان هم حزب الله همان‌گونه است.

وی گفت: ما در عمل خود صادق هستیم و یک نظام رسمی و مقتدریم؛ وقتی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را زدیم، خبرش را رسماً اعلام کردیم، وقتی در اربیل خانه و لانه صهیونیست‌ها را منهدم‌ کردیم نیز خبرش را منتشر کردیم. ما هر عملی انجام دهیم، می‌گوئیم و ترسی از بیان آن نداریم؛ بنابراین رسماً اعلام می‌کنم که عملیات طوفان‌الاقصی کاملاً فلسطینی بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فلسطینی‌ها توانمند هستند و حماس و جهاد اسلامی سلاح تولید می‌کنند، تأکید کرد: مقاومت پایان ندارد. به‌زودی فلسطین پیروز می‌شود و دشمنان جهان اسلام با سرافکندگی صحنه را ترک خواهند کرد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس