انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است/ تا پای جان راه حاج قاسم را ادامه می‌دهیم

سردار «هاشمی‌دانا» با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است، گفت: آمران و عاملان شهادت حاج قاسم باید منتظر انتقام سخت باشند که این انتقام در وقت مقتضی صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از دفاع‌پرس در کرمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی‌دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در گفت‌وگو با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه؛ به سردار سلیمانی عزیز به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم، اظهار داشت: شهید سلیمانی عزیز معتقد بود، «تا وقتی کسی شهید نباشد، شهید نمی‌­شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است»؛ یعنی در وهله اول باید هدف و آرمان‌های خود را به‌درستی مشخص کنیم و صادقانه در راه خدا گام برداریم تا شهادت نصیب‌مان شود.

سردار هاشمی‌دانا در ادامه با بیان اینکه در موقع مقتضی انتقام خون سردار سلیمانی از آمران و عاملان این جنایت تروریستی گرفته خواهد شد، افزود: دشمنان و قاتلین شهید سلیمانی باید منتظر انتقام سخت باشند؛ بخشی از این انتقام سخت، برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایت است و بخش دیگر و مهم آن اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم، همت ملت‌ها و سیاست‌های مقاومت را می‌طلبد.

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اگر مسئولان، شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند خیلی از مشکلات کشور حل می‌شود، ادامه داد: وظیفه ما این است که راه شهید سلیمانی را تا پای جان ادامه دهیم و در مسیر دفاع از کشور، انقلاب، شهدا و آرمان‌های شهدا ثابت قدم باشیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس