بزرگان عشایر خوزستان با آرمانهای رهبر انقلاب و شهیدسلیمانی تجدید میثاق کردند

بزرگان و ریش سفیدان عشایر غیور استان خوزستان (عشایر بختیاری و عرب) با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری بسیج، بزرگان و ریش سفیدان عشایر غیور استان خوزستان (عشایر بختیاری و عرب) با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و اقامه نماز وحدت اقوام در حسینیه بیت الزهرا استان کرمان تجدید میثاق کردند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه تمام افتخارات انبیا، امامان و اولیای الهی تکیه کردن به خداوند متعال، خالق عالم هستی است، گفت: خداوند متعال هم سبب ساز است و هم سبب سوز. در عالم هستی همه چیز براساس اراده خداوند متعال قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به سپری کردن بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: رسیدن به قله های اوج و ترقی بدون سختی امکان پذیر نیست. دشمنان نمی‌دانند به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد. کسی که تکیه گاه او خداوند متعال باشد، پیروز نهایی خواهد بود.

وی با اشاره زندگی حاج قاسم، اظهار کرد: بزرگ‌ترین امتیاز حاج قاسم توکل به خداوند متعال بود. تمام ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی را ببینید که دشمنان باوجود توطئه‌ها و دسیسه‌ها نتوانستند نتیجه‌ای به دست بیاورند.

تعدادی از شعرا عشایر از ایلات مختلف خوزستان سروده‌های خودشان را در وصف شهید سلیمانی قرائت نمودند و در پایان مراسم با حضور در گلزار شهدا با شهید سعید میثاقی عهدی دوباره بستند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس