حاج قاسم مصداق بارز و الگوی پیشرفت است

سخنگوی دولت با بیان اینکه باید قدردان مردم باشیم که بیشترین عامل پیشرفت کشور هستند، بیان کرد: همه ما حاج قاسم را مصداق یک انسان الگو می‌دانیم که محصول مکتب امامین انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نخستین همایش روایتگران پیشرفت اظهار داشت: هر منطقه از کشور ما به اندازه یک ملت ظرفیت دارد که باید آن را به‌کارگیری کرد، گفت: خداوند نعمات زیادی به ما داده است و باید از آنها استفاده کنیم؛ پیشرفت‌های کشور به واسطه پیشینیان ما حاصل شده و ما باید این روند را با قوت و توان بیشتر ادامه بدهیم.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه ما باید قدردان مردم باشیم که بیشترین عامل پیشرفت کشور هستند، بیان کرد: اگر همه ما حاج قاسم را مصداق یک انسان الگو می‌دانیم باید بدانیم که حاج قاسم محصول مکتب امامین انقلاب اسلامی است و تازه یکی از شاگردان این مکتب است.

وی با بیان اینکه ما باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم که این چنین شاگردانی تربیت و مسیر را هم برای ما مشخص کرده است، افزود: به روایتگران پیشرفت ادای احترام می‌کنم و حضورم در استان کرمان و شرکت در این همایش به همین منظور بوده است.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه همه می‌دانیم مسیر پیشرفت جزو از رهگذر سختی، زمین خوردن و بلند شدن، دست روی زانوی خود گذاشتن و عدم وابستگی و اعتماد به نفس حاصل نمی‌شود، گفت: حاج قاسم مصداق بارز و الگوی پیشرفت است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس