تدبیر رهبر انقلاب و فرماندهی شهید سلیمانی موجب شکست داعش شد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: رهبر انقلاب و فرماندهی شهید سلیمانی و دعای امت حزب‌الله، موجب عقب نشینی و شکست داعش شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در نخستین همایش بین‌المللی دشمن‌شناسی در سالن اجتماعات موسسه آموزشی پژوهشی امام(ره) قم اظهار داشت: حضرت امام در ابتدای جنگ تحمیلی خطاب به فرمانده سپاه و ارتش فرمودند، این جنگ اعتقادی که علیه جبهه حق در حال جریان است، پدیده جدیدی نیست، بلکه این جنگ و این دشمنی از حضرت آدم تا ختم زندگی انسان‌ها ادامه دارد

وی با تاکید بر اینکه تدبیر رهبر انقلاب و فرماندهی شهید سلیمانی و دعای امت حزب الله، موجب عقب‌نشینی و شکست داعش شد یادآور شد: داعش می‌خواست تا خراسان و بنگلادش پیشروی کند، داعشی‌ها گفتند، آمده‌ایم تا کار صلاح‌الدین ایوبی را تمام کنیم.

وی بیان داشت: اگر رهبر انقلاب نبودند، باز مجدد این‌ها کار صلاح‌الدین ایوبی را اجرا می‌کردند و چیزی به نام اسلام به جا نمی‌گذاشتند.

فلاح زاده گفت: خدمتی که انقلاب اسلامی به اسلام و شیعه انجام داده در طول تاریخ بی‌نظیر است، همانطور که قلم عالمان دینی از خون شهیدان برتر است، آنانی که داعش را سرکوب کردند با مکتب علما پیوند خورده بودند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس