ترس وزارت‌خارجه آمریکا پس از شهادت حاج‌قاسم

امام جمعه کرمانشاه گفت:وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطراتش نوشته پس از خطایی که مرتکب شد و منجر به شهادت حاج قاسم گردید از ترس جرأت خروج از منزل را ندارد و این قدرت و عزتی است که امام راحل (ره) برای ما به ارمغان آورد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما در آئین گرامیداشت دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن که با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل گلزار شهدای کرمانشاه اظهار کرد: وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطراتش نوشته پس از غلطی که مرتکب شد و منجر به شهادت حاج قاسم گردید از ترس جرأت خروج از منزل را ندارد و این قدرت و عزتی است که امام راحل (ره) برای ما به ارمغان آورد.

وی افزود: این در حالی است که در دوران طاغوت ما قدرتی نداشتیم و آمریکا ارباب بود و تمام وزارت خانه‌های ما در دست آنها بود و حتی یک امیر ارتش ما در آن زمان جرأت نداشت به یک گروهبان آمریکایی امر کند و امام خمینی (ره) در بهشت زهرا خطاب به ارتش فرمودند من می‌خواهم شما با عزت باشید. وحدت باید در تمام ارکان نظامی و غیر نظامی کشور برقرار باشد و این رمز عزت و سربلندی ما است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس