ترور شهید حاج قاسم سلیمانی جایزه به داعش بود

رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان داشت: امینت امروز برخی از کشورهای همسایه در منطقه مدیون رشادت‌های سردار شهید و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم،دکتر سید ابراهیم رئیسی در دومین روز سفر خود به نیویورک، در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحدگفت: امینت امروز برخی از کشورهای همسایه در منطقه مدیون رشادت‌های سردار شهید و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است

وی افزود: اگر رشادت حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم نبود بسیاری از مناطق در آتش داعش می‌سوخت. اما آیا از این رشادت و شهامت و ایستادگی در مقابل تروریسم شما در رسانه‌ها و هالیوودی تصاویری را مشاهده کرده‌اید

رئیس جمهور همچنین اشاره کرد: تشییع جنازه ۲۵ میلیونی فرمانده مبارزه با تروریسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سانسور شد و اندوه و خشم و حس انتقام ۸۵ میلیونی ملت ایران سانسور شد.

رئیسی اضافه کرد: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی جایزه به داعش بود که به اذعان مقامات آمریکا ساخته دست خودشان بود.

 

رئیس جمهور در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان داشت: تبعیض در مبارزه با تروریسم به معنای چراغ سبز به تروریسم‌هاست. ایران که خود بزرگترین قربانی تروریسم است پیشقراول مبارزه با تروریسم در منطقه است.

رئیس جمهور ملت های منطقه ایران را شریکی مطمئن برای امنیت خود و رژیم اشغالگر قدس را عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی و ترویج خشونت در منطقه می دانند.

وی همچنین افزود: آیا وقت آن نرسیده که به ۷۵ سال اشغال سرزمین فلسطین و ظلم به ملت مظلوم و کشتار زنان و کودکان پایان داده شود وحقوق ملت فلسطین به رسمت شناخته شود.

تنها حکومت مبتنی بر آپارتاید و تبعیض نژادی باقی مانده در جهان که برمبنای جنگ اشغال و تروریسم و نقض حقوق ملت ها مایه گذاری شده و ادامه حیات می دهد نمی تواند شریک صلح باشد.

 



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس