ترویج مکتب حاج قاسم زمینه ساز رویش قاسم‌های جدید در انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام میثم تارم گفت: امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی به نسل نوجوان و جوان معرفی شود تا ان شاءالله در آینده شاهد رویش قاسم‌های جدید در انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی بزرگداشت هفته بسیج در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: با نفس حق و اخلاص امام خمینی (ره) که فرمان تشکیل بسیج را دادند و فداکاری‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، امروز بسیج جهان اسلام را داریم.

وی بیان کرد: امروز در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین آثار و برکات بسیج مردمی مشهود است و کار داعش را همین بسیجیان جهان اسلام اعم از فاطمیون، زینبیون، حشدالشعبی و انصارالله با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی به پایان رساندند بر آنها پیروز شدند.

حجت‌الاسلام تارم با اشاره به این که سردار سلیمانی با کمک این بسیجیان وعده نابودی داعش را عملی کرد، افزود: روحیه بسیجی همراه با مقاومت، صبر و ایستادگی است که امروز شاهد این روحیه منحصر به فرد در مردم مظلوم غزه هستیم.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونسیتی نسل‌کشی بی سابقه‌ای در پیش چشم جهانیان مدعی حقوق بشر راه انداخته و این در حالی است که این مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات تماشاگر و ساکت هستند.

وی عنوان کرد: امروز مردم مظلوم غزه با یک صبر تاریخی و بی‌سابقه در مقابل این حملات وحشیانه مقاومت می‌کنند و خداوند تبارک و تعالی با صابرین است و قطعا ان شاءالله نتیجه نهایی این نبرد، شکست اسرائیل و آمریکا و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت خواهد بود.

حجت‌الاسلام تارم ابراز کرد: با روحیه وحشی‌گری که رژیم صهیونسیتی دارند قطعا آمار تلفات و کشتارهای وحشیانه اینها بسیار افزایش خواهد یافت اما این رژیم کودک‌کش به نتیجه دلخواه خود که همانا از بین بردن حماس و جبهه مقاومت می‌باشد، دست نیافته است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به در پیش بودن چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: امسال سالگرد سردار دلها باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی تاکید کرد: امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی به نسل نوجوان و جوان معرفی شود تا ان شاءالله در آینده شاهد رویش قاسم‌های جدید در انقلاب اسلامی باشیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس