محمد مهدی همت:

جای حاج قاسم در سینما خالی است

«محمد مهدی همت» در بازدید از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بر لزوم استفاده از ابزارهای روز دنیا همچون سینما برای معرفی شخصیت‌هایی همچون شهید سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، هفتمین روز از فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود‌ و این در حالی است که علاوه بر بازدیدکنندگان عمومی، حضور شخصیت‌ها و چهره‌های شناخته شده در غرفه انتشارات مکتب «حاج قاسم» همچنان ادامه دارد.

عصر امروز «محمدمهدی همت» فرزند فرمانده شهید محمد ابراهیم همت مهمان غرفه انتشارات بود و نکته‌هایی هم برای همرزمانش خود در جبهه فرهنگی بیان داشت.

وی انتشار آثار با محوریت شهید سلیمانی با نظارت انتشارات مکتب حاج قاسم را امری خوشحال‌ کننده و ارزشمند دانست که سبب مصون ماندن وجه امانت‌داری آثار خواهد شد.

محمد مهدی همت بر لزوم مسلح شدن به ابزار روز جهت معرفی شخصیت‌های همچون شهید سلیمانی و مکتبی ارزشمند با نام مکتب حاج قاسم تاکید کرد و اظهار داشت: برای ترویج این شخصیت‌ها باید ابزار روز را بشناسیم. سینما یکی از این ابزار است که امروز بسیار جای بحث دارد.

به گفته این فعال فرهنگی، نبود کار قوی سینمایی نقطه ضعف‌های جامعه ماست در حالی که در مقایسه با ایران، بسیاری از کشورها آثار بلند سینمایی با کیفیت با موضوع قهرمانان جنگ خود تولید می‌کنند که در جهان قابل عرضه است و متاسفانه ما در این زمینه دچار ضعف هستیم.

 



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس