حکیم در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس:

جنایت در فرودگاه بغداد، خطایی نابخشودنی است

رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت: جنایت وحشیانه آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد خطایی نابخشودنی است.

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس که در آستانه شهادت این دو بزرگوار از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد، گفت: شهیدان المهندس و سلیمانی از نخستین شهدایی بودند که صفوف مومنان داوطلب در جبهه های دفاع کفائی را برای از بین بردن گروه های متوحش، کوردل و عقب مانده داعشی ساماندهی کردند.

وی بیان کرد که این دو شهید بزرگوار در صف اول رهبری نبردها با داعش بودند که شایسته عنوان فرماندهان پیروزی هستند، این شجاعت بهایی والاتر از توفیق شهادت که روزی دو شهید بزرگوار شد نداشت.

عمار حکیم اعلام کرد: ما معتقدیم که جنایت وحشیانه ای که در حق فرماندهان پیروزی در فرودگاه بین المللی بغداد رخ داد، خطا و اشتباه امریکا در حق عراقی ها و میهمانان آنها پس از این همه فداکاری، قهرمانی و پیروزی بود که اشتباهی نابخشودنی است. کسانی که این تصمیم تاسف بار را اتخاذ کردند می بایست پخته تر و با درک و تعقل بیشتری نسبت به این پرونده حساس عمل می کردند.



دیدگاهی ثبت نشده است