حاج‌قاسم مقابل توطئه های آمریکا ایستادگی کرد

همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:ایستادگی حاج قاسم برابر توطئه های آمریکا سبب شد که ترامپ دیوانه ایشان را به شهادت برساند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی در جمع با شکوه و پرشور مردم کاشان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: آمریکا وقتی دید که شهید حاج قاسم سلیمانی همه جا در مقابل توطئه‌های او ایستاده ایشان را ناجوانمردانه به شهادت رساند و ترامپ دیوانه اشراف اطلاعاتی نداشت و فکر می‌کرد بعد از شهادت حاج‌قاسم بساط جبهه مقاومت برچیده می‌شود اما دیدیم مردم یوم الله به پا کرده و در بغداد،نجف و کربلا،اهواز،تهران و کرمان برای ایشان مراسم تشییع برگزار کردند و هنوز پیکر مطهر حاج قاسم خاکسپاری نشده بود که موشک‌های ایرانی پایگاه عین الاسد را به ویرانه تبدیل کرد و این همان عظمت جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد:قبل از این اتفاق ترامپ گفته بود که اگر سربازان آمریکایی را بزنید به 52 نقطه ایران حمله می کنم اما هیچ غلطی نتوانست بکند.

همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: از زمان جنگ جهانی دوم هیچ کس جرات نداشت به آمریکایی‌ها گلوله‌ای پرتاب کند اما جوانان ما این کار را کردند و موشک زدن به آمریکایی‌ها کار تخصصی است اما فرمان این کاربه شجاعت نیاز داشت و مقام معظم رهبری این فرمان را صادر کردند و از هیچ چیز نترسیدند و امروز ترامپ به زباله‌دان تاریخ رفت و خود آمریکایی‌ها هم به او رای ندادند.

چهارباغی همچنین افزود: امسال در سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط کشور و منطقه مقاومت سالگرد‌های باشکوه برای شهید سلیمانی برگزار شد و این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس