نویسنده حوزه کودک و نوجوان در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

حاج قاسم سلیمانی در قلب همه ما جای دارد/ کتاب‌های با کیفیت بهتری برای شهید سلیمانی چاپ شود

داوود امیریان گفت: کتاب‌های مختلفی برای شهید سلیمانی به نگارش درآمده اما نقاشی‌های ضعیفی دارند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، داوود امیریان نویسنده حوزه کودک و نوجوان عصر امروز (جمعه) طی بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: کتاب‌های مختلفی برای شهید سلیمانی به نگارش درآمده اما نقاشی‌های ضعیفی دارند.

امیریان به مجسمه‌های و سردیس‌های ساخته شده برای شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: باید در زمینه سردیس‌ها و مجسمه‌های ساخته شده برای شهید سلیمانی بهتر کار کرد.

وی تاکید کرد: کتاب “از چیزی نمی ترسیدم” جزو شاهکارهای منتشر شده در وصف شخصیت و زندگینامه حاج قاسم است.

امیریان تصریح کرد: اکثر کتاب‌های منتشر شده برای شهید حاج قاسم سلیمانی جهت رزومه‌سازی است و باید کتاب‌های با کیفیتی برای شهید سلیمانی منتشر شود.

وی به تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی در قلب همه ما جای دارد و جمعیتی که برای تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی آمده بودند نشان‌دهنده علاقه همه ایرانی‌ها به این شهید عزیزمان است.

امیریان خاطر نشان کرد: طراحی و گرافیک با کیفیت برای کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان شهید سلیمانی را از عوامل مهم جذب بیشتر مخاطبین است و باید در زمینه داستان زندگی شهید سلیمانی برای کودکان کارهای زیادی صورت گیرد چرا که تاثیر بسیار زیادی در بین آنها خواهد داشت.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس