حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود

رییس جمهور با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز سپاه پاسداران کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود با قهرمانی حاج قاسم سلیمانی ثبت کرده است.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در آیین بزرگداشت سالروز میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار در جمع پاسداران آذربایجان غربی افزود: امروز، دشمنان از نام سپاه به لرزه می‌افتند و مشکل آنها با این نیروی مقدس این است که سپاه به دنبال دفاع از ارزش‌های الهی، مردم و وطن است.

وی اضافه کرد: آنها تصور کرده‌اند که با ترور نیروهای ما و سرداران عزیز ما، در دل نیروها و مردم ما تردید ایجاد می‌کنند که این خیال باطلی است.

رییس جمهور ادامه داد: سپاه پاسداران پرتلاش، کارآمد، موثر و مجاهد در دفاع از دین، قرآن، ارزش‌های اسلامی، سرزمین ایران عزیز، مردم بزرگوار بوده و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد، این نیرو در کمک مومنانه به مردم در آسیب‌ها و حوادثی نظیر زلزله، سیل و در عرصه‌های مختلف دارد.

رییس جمهور کشورمان همچنین افزود: امروز چهره‌هایی که در مکتب سپاه پاسداران تربیت شده‌اند، در جای جای کشور ایفای نقش می‌کنند و امنیت منطقه را مرهون رشادت‌های سپاه هستیم البته حضور نیروهای ما امنیت ساز بوده و موجب ایجاد امنیت شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نیروهای مسلح در جای جای دنیا دنبال کشورگشایی هستند، تاکید کرد: داعش و گروه‌های تروریستی دست ساخته استکبار بودند ولی سپاه با حضور خود، امنیت ساز شد و کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود رقم زد و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید قاسم سلیمانی شد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس