رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در گفتگو با بنیاد مکتب حاج قاسم:

حاج قاسم شهید شاخص جبهه مقاومت است

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از شهید سلیمانی به عنوان یکی از شهدای شاخص جبهه مقاومت نام برد که نقش مهمی در سازمان‌دهی نیروهای مقاومت ایفا کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در گفتگویی پیرامون انتخاب شعار «شهید القدس» به عنوان شعار برنامه‌های بزرگداشت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، از آن فرمانده شهید به عنوان یکی از شهدای شاخص جبهه مقاومت یاد کرد.

سردار «تقی مهری» با اشاره به تحولات کنونی در فلسطین و مجاهدت مبارزان جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش، اظهار داشت: شهید سلیمانی نقش مهمی در سازمان‌دهی نیروهای مقاومت ایفا کرد و مشاهده می‌کنیم که هسته‌های مقاومت به برکت انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است.

وی از شهید سلیمانی به عنوان شاگرد تربیت‌شده مکتب حضرت زهرا (س) یاد کرد که توانست با مجاهدت خود شرایط را در دنیا به نفع اسلام تغییر دهد.

سردار مهری با اشاره نقش مجاهدت‌های فرمانده سپاه قدس در توانمندسازی جبهه مقاومت تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها در برابر گروه‌های مقتدر مقاومت در فلسطین مستأصل هستند و در باتلاق غزه فرو رفتند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تأکید کرد: فرمانده شهید ما به عنوان الگو و نمونه در جهان اسلام مطرح شده است و باید مکتب شهید سلیمانی را در بین جوانان ترویج دهیم و امیدواریم همه ما بتوانیم راه شهدا ادامه دهیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس