حاج قاسم و ابومهدی المهندس در دفاع از اسلام و ملت‌های مظلوم به شهادت رسیدند

رئیس قوه قضائیه در یادمان محل شهادت شهید سلیمانی گفت: سرداران عزیز سلیمانی و المهندس و همراهان و همرزمان آن‌ها برای مبارزه با تروریسم و دفاع از اسلام، کشور و ملت‌های مظلوم به شهادت رسیدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضائیه پس از استقبال رسمی مقامات شورای عالی قضائی عراق در فرودگاه بغداد، در یادمان محل شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهید آن‌ها در مسیر فرودگاه بغداد حضور یافت و به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران سپس طی سخنانی در جمع خبرنگاران عراقی و ایرانیِ حاضر در یادمان محل شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهید آن‌ها گفت: این یادمان، نشانه‌ای از جنایت‌های آمریکا و مستکبران امروز عالم است.

رئیس دستگاه قضا گفت: چه کسانی در جنایتِ به شهادت رساندن شهید سلیمانی و شهید المهندس، دو سردار بزرگ و دو مجاهد اسلام و یاران و همرزمان آنها، نقش داشتند؟ جرم این شهیدان چه بود که اینگونه به شهادت رسیدند و قطعه قطعه شدند؟

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: سرداران عزیز سلیمانی و المهندس و همراهان و همرزمان آن‌ها برای مبارزه با تروریسم و دفاع از اسلام، کشور و ملت‌های مظلوم به شهادت رسیدند؛ آن‌ها عمر خود را در راه مبارزه با مستکبرین و خدمت به مردم و کشور صرف کردند و امروز نزد خداوند متعال زنده هستند و روزی می‌خورند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: از خداوند بزرگ مسألت داریم به همه ما توفیق دهد که در راه دفاع از اسلام و خدمت به مسلمین و مقابله با مستکبرین خدمت کنیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس