حاج قاسم پرچمدار اتحاد در منطقه بود

شهردار تهران گفت: شهید سلیمانی، پرچمدار اتحاد بین کشورهای منطقه برای خنثی کردن توطئه بزرگ دشمنان بود.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از فارس، زاکانی، شهردار تهران در در گفت‌وگو با برنامه «من الطهران» شبکه العالم گفت: با انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ۴۴ سال قبل سیلی در منطقه راه افتاد. پیام انقلاب تمسک به اسلام و توسل به کلمه لا اله الا الله و محمد رسول الله بود. ما نه به شرق نه به غرب تکیه نداشتیم و به دنبال معنویت، آزادی ‌و استقلال بودیم برای الهام‌بخشی به دیگر کشورها.

وی تاکید کرد: ۴۴ سال است به ما فشار می‌آورند اما ما از هر تهدیدی فرصت ساختیم. مثل ماجرای سوریه که جبهه‌النصره و داعش در آنجا رقم زدند، مانند کاری که آمریکایی‌ها برای مهار چین، روسیه و نابودی هویت دینی ملت‌ها و تمدن قدیمی منطقه انجام دادند و از سوی دیگر هدف این بود تا استفاده از منابع منطقه در طبق اخلاص برای آمریکا فراهم شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تمامی کشورهای منطقه با هم متحد شده تا این توطئه بزرگ را خنثی کنند، گفت: حاج قاسم سلیمانی پرچم‌دار این جریان بود. جز نفرت و سرافکندگی دستاوردی برای دشمنان ما نداشت.

وی افزود: وقتی دومینوی شکست آمریکایی‌ها و توفیقات جبهه مقاومت آغاز شد، کشورهای منطقه دانستند نمی‌توان به آمریکا و اسراییل امیدوار بود. آن‌ها فهمیدند تکیه کردن به آمریکا و اسراییل که سست‌تر از خانه عنکبوت هستند، اشتباه است و آنها رو به فروپاشی هستند.

زاکانی با بیان اینکه بازگشت به پیوستگی بین کشورهای اسلامی در حال وقوع است، گفت: آینده روشن است؛ رهایی از نظام سلطه، اخراج آمریکا از منطقه و فروپاشی اسراییل که به‌زودی خواهیم دید.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس