شهید سلیمانی در سوریه با تشکیل نیروی مقاومت مردمی نقشه آمریکایی‌ها را با شکست روبرو کرد

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عداوتی که غرب از شهید سلیمانی داشت بابت شکست برنامه‌های چندین ساله و به باد رفتن هزینه‌های گزاف امریکا و اسرائیل بود.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایسنا، مهدی چمران در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور گفت: حضور رییس جمهور ایران بعد از ۱۲ سال در کشور سوریه نشان از داشتن قدرت بالای جبهه مقاومت است چرا که سالهاست دشمنان در تلاشند تا اتحاد مقاومت اسلامی را با مخاطره روبرو کنند.

وی افزود: تکه پاره کردن کشورها از برنامه‌های آمریکا و متحدانش بود که اجرایی هم شد اما موفقیت آنها مقطعی بود چرا که در همان زمان سربازانی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی توانستند تا با تشکیل نیروی مقاومت اسلامی و بسیج مردمی در کشور سوریه نقشه‌های شوم غرب را نقش بر آب کند و همه کینه و عداوتی که غرب از شهید سلیمانی داشت بابت شکست برنامه‌های چندین ساله و به باد رفتن هزینه‌های گزاف امریکا و اسرائیل بود.

چمران ادامه داد: همین طراحی و بر آب شدن نقشه‌های آمریکا ریشه در فرمان مقام‌معظم رهبری داشت که گفته بودند سوریه باید بماند و ماند و مهر شرم بر پیشانی کسانی حک شد که به دنبال تخریب و کشتار مردم کشور سوریه بودند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس