حضور مردم در غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم وصف‌ناشدنی است/ این حضور، نشانه دیگری بود از محبت و ارادت مردم به شهید سلیمانی

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی: تمرکز فعلی بنیاد شهید سلیمانی، روی کتاب‌های زندگی‌نامه شهید سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایبنا، زینب سلیمانی؛ رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: الحمدلله استقبال مردم خیلی خوب و پرشور است. حضور مردم در غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم که در جریان آن هستم، وصف‌ناشدنی است. عزیزان با ذوق و شوق به غرفه می‌آیند، خرید می‌کنند، سوال می‌کنند و می‌خواهند برنامه بعدی را بدانند و از کتاب‌های در دست انتشار می‌پرسند. این برای ما یک گنجینه ارزشمند و انگیزه‌بخش است. امیدواریم بتوانیم به حول قوه الهی آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم گفت: این حضور نشانه دیگری بود از ارادت و محبت مردم به شهید سلیمانی. دلیلش هم برآمده از همان عشقی و علاقه خالصانه شهید به مردم است. مردم عزیزمان این عشق و علاقه شهید سلیمانی به خودشان را دیدند و تجربه کردند. الحمدلله  این محبت بعد از سه سال و نیم هر روز بیش از دیروز نمود دارد.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین افزود: برنامه اصلی ما این بود که در بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب حضور فعال داشته باشیم. تلاش بر این بود حضور، منحصر در بخش فروش محصولات و آثار نباشد. ازجمله کارهایی که در غرفه انجام شد معرفی آثار برتر درباره شهید سلیمانی است. برایمان مهم بود که در جهت ترویج محتوای خوب این عناوین را به مردم معرفی کنیم و پل ارتباطی میان ناشران کوشا و مردم باشیم. به نظرم این بخش غرفه نسبت به فروش آثار مهم‌تر است.

فرزند شهید سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد: بنا داشتیم دغدغه مخاطبان حاضر در نمایشگاه را بدانیم. علایق آنها را در نسبت با موضوع شهید بشناسیم. قصد داریم از دل این گفت‌وگوها، کمبودها و نواقص را مرتفع کنیم و در ادامه مسیر از این نظرات بهره ببریم.از حضور نخبگان و اساتید و کارشناسان در نمایشگاه نیز استفاده کردیم و گفت‌وگوها و نشست‌های تخصصی مختلفی را با حضور آنها برگزار کردیم. این گفت‌وگوها نیز در کنار صحبت با مخاطبان برای ما در ادامه مسیر قابل استفاده است.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی در خاتمه افزود: به نظرم نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه ما این است که مطابق آنچه مقام معظم رهبری اشاره کردند ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی را واقعا برای عموم مردم تببین کنیم.

 

 



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس