خون شهدا باعث ثبات و دوام محور‌مقاومت شد

معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه از نقش سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم در سوریه ستایش کرد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، «احمد ضوا» معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به جنگ تروریستی همه جانبه علیه این کشور، از سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش به عنوان عامل نجات سوریه از چنگال تروریست‌ها یاد کرد.

وی همچنین در نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت به اقدامات خصمانه غرب و استکبار جهانی علیه رسانه‌های مقاومت از جمله توقف پخش برخی از رسانه های صوتی تصویری و خبری ایران، سوریه و عراق از شبکه های ماهواره‌ای و مسدود کردن پایگاههای اینترنتی آنها اشاره کرد و این امر را نمایانگر تاثیرگذاری رسانه‌های محور مقاومت در صحنه عمل در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست.

در حاشیه این یادواره نیز “صباح اسحاق عبدالرسول التمیمی” پدر شهید علی صباح اسحاق خبرنگار واحد رسانه‌ای الحشد الشعبی عراق که در سال 2016 در عملیات الخالدیه در استان الانبار در مقابله با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید، در گفت وگو تاکید کرد: خون شهدا باعث ثبات و دوام محور مقاومت شد.

التمیمی گفت: شهدا با خون خود درخت محور مقاومت را آبیاری کردند و آن را به درختی تنومند، مقاوم و استوار و نستوه در برابر توفان حملات و توطئه‌های دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل کردند.

وی شهدا را مایه افتخار محور مقاومت دانسته و اظهار داشت: شهدا خون خود را در راه حفظ دین و آزادی و استقلال سرزمین خودشان نثار کردند.

صباح اسحاق از محور مقاومت با هدایت مقام معظم رهبری به عنوان تنها عامل مقابله و رویارویی با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در جهان نام یاد کرد.

در همین راستا، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی عراق نیز یاد و خاطره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس را گرامی داشته و از سید الشهدای محور مقاومت شهید سلیمانی به عنوان کسی نام برد که بیش از آنکه دارای یک شخصیت نظامی باشد ، دارای یک شخصیت رسانه‌ای و فرهنگی بود.

وی گفت : شهید سلیمانی رسانه‌های محور مقاومت را با هم بر علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بسیج کرد .

الحسینی هدف از جهاد تبیین را مقابله با کسانی دانست که می خواهند محور مقاومت را از راه راست و صحیح آن منحرف کنند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس