‍  دعوت مکتب حاج‌قاسم از ملت شریف ایران برای شرکت در انتخابات یازدهم اسفند

بنیاد مکتب حاج قاسم از ملت شریف ایران برای شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی، با سلام و تحیت،

ایام پرخیر و برکت اعیاد شعبانیه، به‌ویژه میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) که وعدۀ صادق خدا برای احقاق حق و حاکمیت پاکان بر سراسر هستی است، بر شما مبارک و تهنیت باد.

انقلاب اسلامی ما در این ۴۵ سال عمر بابرکت خود، تاریخی پرفرازونشیب از شرافت، مقاومت و ایثار برای رسیدن به حقوق این ملت شریف را پشت‌سر گذاشته است و این‌بار، نوبت امتحان و انتخابی دیگر است. در تمامی این سال‎ها، عزیزان ما برای دفاع از دین و سرزمینمان در برابر دشمنان قسم‌خورده‌، به خون پاک خود غلتیده‌اند تا ما راه روشن آنان را ادامه دهیم.

اکنون باتوجه‌به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان و همچنین تأکیدات ویژۀ رهبر عزیز انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات پیشِ‌رو و به تأسی از شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و همۀ شهدای گران‌قدر کشورمان که سیرۀ عملی زندگی‌ و توصیه‌هایشان بر پایۀ حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شرکت در انتخابات بود، بر ماست که به وظیفۀ ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این کشور و جامعه، جامۀ عمل بپوشانیم.

بنیاد مکتب حاج‌ قاسم سلیمانی، بدین‌وسیله عموم ملت پرافتخار و سربلند ایران اسلامی را به شرکت در انتخابات پیش‌ِرو دعوت می‌‌کند تا با حضوری آگاهانه و گسترده و انتخابی درست و  شایسته، انتخابات را به‌عنوان میراث ارزشمند امام‌خمینی(ره) برای ملت ایران، گرامی داشته و در برابر بدخواهی دشمنان که در انتظار کوچک‌ترین ضعف ما نشسته‌اند، نشاط و بصیرت و عظمت خود را به نمایش بگذارند.

1402/12/9



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس