دلبستگی به حاج‌قاسم ریشه در انقلاب و کربلا دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دلبستگی به حاج قاسم ریشه در دلبستگی به اصل انقلاب و شهدای کربلا و …‌ دارد و انگار همه اسطوره‌های تاریخ یکباره خود را با او نشان دادند.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری برنا؛ وحید یامین پور در نشست صمیمی با فعالان فرهنگی و هنری کرمان بیان کرد: جوامع ما هنگامه دارد که به طور مثال در آن متوجه دلبستگی عمیق خود نسبت به حاج قاسم می شود در حالیکه قبل از آن احساس واقعی ما به او ظهور نکرده بود اما وقتی به شهادت رسید یکباره چیزی ظهور یافت و حقیقتِ نسبت ایرانیان و جهان با یک شخص خود را نشان داد.

یامین‌پور تصریح کرد: دلبستگی به حاج قاسم ریشه در دلبستگی به اصل انقلاب و شهدای کربلا و …‌ دارد و انگار همه اسطوره‌های تاریخ یکباره خود را با او نشان دادند لذا حقیقت جامعه لحظه ای است که برای سردار سلیمانی اشک می‌ریزد ولو اینکه خیلی چیزها را قبول نداشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه هنر انقلاب و هنر متعهد و رسانه انقلاب، کشیدن این هنگامه‌ها و استمرار بخشی نسبت وجودی انسان‌ها در ذیل مکر لیل و نهار در لحظه‌یِ دیگری است و برای همین به تعبیر شهید آوینی، هنر حقیقی را نوعی انکشاف از حق می‌داند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس