‍  دیدگاه مردم فلسطین درباره حاج قاسم سلیمانی

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب و پیرو راستین آرمان‌های امام راحل بود، نقش وی در مواضع داخلی فلسطین اشغالی نیز بسیار گسترده ارزیابی می‌شود.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش دفاع‌پرس، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب و پیرو راستین آرمان‌های امام راحل بود، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر برنامه‌ریزی و طراح عملیات‌های مسلمانان در جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه اعراب با صهیونیست‌ها، در مواضع داخلی فلسطین اشغالی نیز بسیار گسترده ارزیابی می‌شود، به نحوی که این شهید در زمان حیاتش از گروه‌های فلسطینی حمایت‌های زیادی داشت.

حمایت‌های شهید سلیمانی با هدف برقراری صلح و امنیت در منطقه و با نگاه مقدس حفظ جان مسلمین جهان و خدمت به بشریت در مقابل مستکبران و ظالمان زمان در بسیاری از کشور‌های منطقه از جمله فلسطین اشغالی نمود پیدا کرد.

رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ ۳۳ روزه، با هدف جبران این شکست وارد جنگ با نوار غزه شد، شدیدترین حربه اقتصادی حتی تحریم‌های سوختی و غذایی و سلاح‌های کشتار جمعی را در این جنگ به کار گرفت به نحوی که به جز کمک‌های بشر دوستانه سازمان ملل، هیچ کمکی به مردم این منطقه وارد نمی‌شد.

وضعیت مردم مسلمان فلسطین در آن روزگار بسیار سخت و دشوار شده بود که در این شرایط سردار دل‌ها با عنوان فرمانده شهید سپاه قدس ایران با حمایت‌های بی‌دریغ و منسجم در نوار غزه به یاری مردم بی‌دفاع فاسطین شتافت.

حاج قاسم پشتیبان مظلومان و یاور مسلمانان بود و به‌طور قطع نقشه ترور حاج قاسم نیز به‌همین منظور، توسط رییس جمهوری آمریکا طراحی شد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس