دیپلماسی قوی ایران در جهان از برکت خون سپهبدشهید سلیمانی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:اینکه ایران اقتدار بسیار بالایی دارد و دیپلماسی قوی در منطقه و دنیا داریم، ناشی از مجاهدت ها، همدلی ها و حاصل خون شهدای عزیز به ویژه شهید قاسم سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از مهر، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان کرمان، به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به مکتب حاج قاسم، گفت: پس از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قرارگاه‌هایی برای محرومیت زدایی ایجاد شده و یکی از این قرارگاه‌ها برای آزادی زندانیان بوده است که به منظور جلب رضایت شکات، تخفیف بدهی مددجویان، کمک به آزادی مددجویان جرایم غیرعمد تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران، امروز از اقتدار بسیار بالایی برخوردار بوده و دیپلماسی قوی در منطقه و دنیا داریم، ناشی از مجاهدت‌ها، همدلی‌ها و همکاری‌ها و حاصل خون شهدای عزیز به ویژه شهدای مدافع حرم و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: یکی از مواردی که همراه با این دیپلماسی مورد توجه قرار دارد، توسعه عدل و عدالت و رضایت‌مندی مردم از روند رسیدگی به پرونده‌ها است که استان کرمان با همدلی و درک متقابل از مردم جزو استان‌های برتر کشور در این زمینه به شمار می‌رود.

او تاکید کرد: شاید برخی اوقات دشمن عملیات روانی خود را انقدر خوب انجام دهد که موجب تردید و شبهه برای برخی افراد شود اما عملکرد خوب دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌های خدمت رسان می‌تواند این حربه دشمنان را خنثی سازد.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس