راه فرماندهان شهید ادامه دارد

یاسر الحوری، دبیرکل شورای‌عالی سیاسی یمن تأکید کرد: آمریکا با ترور شهید سلیمانی نه‌تنها هیچ‌گونه پیروزی و موفقیتی محقق نکرد، بلکه این کشور با این اقدام نشان داد تنها از ترور و تروریسم حمایت می‌کند و هیچ‌گونه احترامی برای قوانین بین‌الملل قائل نیست.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم، یاسر الحوری، دبیرکل شورای‌عالی سیاسی یمن در گفتگوی اختصاصی با تسنیم گفت: شهید قاسم سلیمانی مرد این دوران بود و ارزش او برای محور مقاومت بسیار زیاد است. دشمن آمریکایی و صهیونیستی اگرچه به‌ظاهر پیروزی و موفقیتی را محقق کرد، اما مبارزه و جهادش باعث پیروزی خواهد شد، این اقدام، جنایتی است که آمریکا باید به‌خاطرش مجازات شود، اگرچه اولین آن نبوده است و پیش از این هم شاهد چنین ترورهایی در قبال شخصیت‌های دیگر و در مناطق دیگر بوده‌ایم.

یاسر الحوری افزود: نبردی که حاج قاسم سلیمانی دست به آن می‌زد، کاملاً روشن و آشکار بود؛ نبردی بود که نقطه عطف منطقه در مبارزه با امپریالیسم جهانی محسوب می‌شد که در رأس آن آمریکا قرار دارد، لذا او انتظار شهادت را در هر لحظه داشت. آمریکا با این اقدام خود ثابت کرد که پایه و اساس شکل‌گیری‌اش بر جنایت، بر ترور مبتنی است.

دبیرکل شورای‌عالی سیاسی یمن تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه خدا برای محور مقاومت بود، او بخشش و لطفی بود که مستمر ادامه دارد، او مردی بود که همه معانی پیروزی و موفقیت را در خود داشت، او کسی بود که به تمام معنا به پیروزی الهی ایمان و باور داشت و برای تحقق آن در سرتاسر محور مقاومت فعالیت می‌کرد.

وی همچنین افزود: همان طور که ویتنامی‌ها و کوبایی‌ها در برابر آمریکایی‌ها ایستادند و آنها را شکست دادند، حاج قاسم سلیمانی هم نشان داد که می‌تواند در برابر آمریکا بایستد و همه طرح‌های آمریکا در منطقه عربی و اسلامی را در قالب غارت منابع و ثروت‌هایش، استعمار فرهنگی و سیاسی و استبداد و سلطه و غیره ناکام سازد، همه اینها در این مقاومت با شکست مواجه شدند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس